Založ si blog

Archív: december, 2015

Mikuláš Černák – prečo „prelomil mlčanie“?

O tom, že Černák píše pamäti, som vedel viac ako rok pred vydaním a to z jeho vlastného listu, kde ma označoval za niekoho, s kým by ju chcel písať. Chvalabohu si to rozmyslel, takže som ani nemusel odmietať a vôbec sa zaoberať týmto jeho „opusom“. Ale obracajú sa na mňa čitatelia, ako na niekoho, kto sa touto mafiánskou postavou zaoberal dosť dlho, a pýtajú sa, […]

Pokračovanie článku

Amerikanizácia Slovenského rozhlasu? „Odpoveď“ dramaturgie. . .

Pani dramaturgička, samozrejme, mlčí. Ale jej postoj je jasný a môže sa o tom presvedčiť každý koncesionár už zajtra – na Štedrý deň bude miesto pre slovenské koledy zaberať výročný program o Sinatrovi! A prečo by si to nemohli dovoliť? Veď už z hlavnej stanice Rádio Slovensko demontovali ikonické relácie ako ZÁKRUTA, TÚTO HUDBU MÁM RÁD (pred tým ocenenú) a […]

Pokračovanie článku

Amerikanizácia Slovenského rozhlasu? Škandalózna arogancia dramaturgie!

Pani dramaturgička Čuríková, toto je otvorený list, pretože v ňom nepíšem nič osobné a nevidím dôvod prečo by som ho mal skrývať pred verejnosťou. Vy totiž nás, verejnosť, oblažujete niečím, na čo sa už nedá nereagovať. Som poslucháčom Slovenského rozhlasu už desiatky rokov, ale taký úpadok hudobnej dramaturgie, akou nás oblažujete v poslednom období, to som […]

Pokračovanie článku

Ženy v politike? Humbug!

Už tu máme zoznamy kandidátov jednotlivých strán na najbližšie voľby a „politológovia“ (čo sú to za tvory? čo je to za krčmová odbornosť – politizovať?) sa pozastavujú nad tým, ako málo je na nich žien. No a? Čo je na tom? V čom, preboha, je to zlé? Základná otázka všetkým týmto mudrlantom znie – ukážte jediný príklad, kedy žena vo […]

Pokračovanie článku

Kniha ako dar III

Jednoznačne najväčšiu sieť najväčších predajní kníh na Slovensku má Panta rhei. Je ich 38 a mne sa ich podarilo za jeden deň navštíviť v Bratislave desať. Na podpisovky na západnom Slovensku som si dal dva dni, absolvoval som ich štrnásť a bol to zážitok! Trnava: Tu sú hneď tri predajne. V ZOC Max je na mierky Panta rhei predajňa malá (veď má aj alternatívny […]

Pokračovanie článku

Terorizmus amerických republikánov

Neexistuje väčšie farizejstvo, než americká „vojna proti terorizmu“, vynález „bushistov“ z Republikánskej strany. Na teroristické útoky v Paríži zareagovali tým, že sprísnili „bezvízový“ styk s 38 krajinami vrátane Slovenska. Okrem toho, že nám budú svietiť do ucha a hrabať sa ženám v nohavičkách, najnovšie sa budú pýtať, či […]

Pokračovanie článku

Kniha ako dar II.

Projekt Martinus sa preslávil najúspešnejšou internetovou stránkou predaja kníh s prestížnym rebríčkom tých najpredávanejších. Majú však aj vlastné predajne a tie som v týchto dňoch navštívil. Boli to úžasné stretnutia s ľuďmi, ktorí majú radi knihy a vedia ich ponúknuť zástupom čitateľov. Tá najväčšia predajňa je v Bratislave na Obchodnej ulici. Nedávno […]

Pokračovanie článku

Kniha ako dar I.

Kniha pod stromček – chvalabohu, tento zvyk sme ešte neopustili. Už viac ako štvrťstoročie vydávam knihy, ale ešte nikdy mi nenapadlo ísť sa pozrieť do všetkých veľko-kníkupectiev v meste na tých, čo nám dar knihy sprostredkovávajú. Tak som sa jeden deň vybral na okružnú jazdu všetkými predajňami Panta rhei v Bratislave. Stretol som tam úžasných ľudí a zistil, […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

gumurin

Ako to vidím

Štatistiky blogu

Počet článkov: 732
Celková čítanosť: 6271143x
Priemerná čítanosť článkov: 8567x

Autor blogu

Archív

Odkazy