Nech žije Uber. . .

2. augusta 2017, gumurin, Čo sa deje

…či akákoľvek taxislužba okrem bratislavských „licencovaných“ taxikárov.

V Bratislave chodím taxíkmi takmer pravidelne cca štvrťstoročie.

A je to čím ďalej, tým horšie.

Mám čerstvú skúsenosť z dnešnej noci: Moja žena Janina mala letieť o 4:30 do Bulharska. Hovorila, že si zoberie taxík (hoci som ju varoval), tak som šiel spokojne spať.

A došlo na moje slová – v celej veľkej Bratislave sa nenašiel jediný taxík, čo by bol ochotný v nočnej hodine prísť!

Takže som so zalepenými očami zachraňoval včasný nástup mojej ženy na lietadlo.

A to sme, len čo sme vyrazili z domu, videli na benzínke čakajúci prima-taxík cca 500 metrov od nášho domu!

To nie je jediná kuriozita týchto licencovaných exotov:

+ zásadne nemajú záujem o objednávku vopred, čo je asi svetový unikát

+ doslova blúdia po Bratislave, minule ma viezol Slovák zo srbskej Kovačice, kam ten mohol trafiť?

+ dispečerka nevie, kde je Bôrik???

+ jeden „licencovaný idiot“ tvrdil, že čaká na našej adrese, hoci ho široko-ďaleko nebolo vidieť; keď s veľkým meškaním a na veľké naliehanie konečne prišiel, nielenže sa neospravedlnil, ale keď som si dovolil sa opýtať, kde blúdil – ušiel!

+ pravidelne si pletú Hagarovu (Krasňany) a Bagarovu (Dúbravka)

+ akokoľvek pomaly a zreteľne vyslovíte svoju adresu, vždy si to nechajú zopakovať

+ a kým im neprišla moderná konkurencia, nehanbili sa žiadať nehorázne sumy.

A ako ich počúvam, stále sa na niečo sťažujú. No a po tom všetkom majú ešte tú drzosť štrajkovať proti modernej konkurencii. Takže toto je sťažnosť na nich.

Nech len príde čokoľvek lepšie, nemôže to byť než, lepšie!