Založ si blog

Archív: november, 2014

Dnes večer odporúčam

Verím, že tí, ktorých zaujíma, ako „ošetruje“ Ministerstvo obrany SR prostredníctvom svojej SEKO sťažnosti, ocenia dnešnú reláciu Reportéri na Jednotke o 21:55. Mimochodom, od 4. septembra som dodnes na tú uznanú (?!!) sťažnosť nedostal odpoveď. A v tej istej relácii sa dozviete aj to, ako je to s našou „Kultúrou po záručnej lehote„.

Pokračovanie článku

Ministerstvo obrany – fraška z betónu

Včera mala byť odvysielaná v RTVS televízna reportáž, ktorá by (ako som dúfal) objasnila prečo som už nenašiel inú formu protestu, než otvorený list ministrovi obrany. Bola už druhý krát odložená a ktovie, či ju vôbec pustia. Tak teda píšem, aby ste sa aj vy pobavili, čo všetko je schopné ministerstvo pod vedením pána Glváča. Vopred zdôrazňujem, že predmet môjho […]

Pokračovanie článku

Lasica, Štepka, Suchý a 17. november 1989

Nedávno som tu popisoval, ako sme sa my amatéri pokúšali s humorom vyrovnať s Novembrovou revolúciou a jej miestami komickými sprievodnými javmi. Vo svojej najnovšej knihe rozhovorov TROJHLAS som sa na to nemohol neopýtať aj troch legiend humoru vo vtedajšom Československu, pardon Česko-Slovensku, pardon ČSFR, pardon… V minulosti vás postihli zákazy od […]

Pokračovanie článku

VPN na srandu

Symbolicky, deň po veľkej sláve, si dovoľujem pripomenúť, že revolučný pátos tých dní sme sa s partiou kamarátov okolo divadielka U Rolanda pokúsili korigovať humorom v prvom porevolučnom samizdate „Hlas kotolne“. Pred Novembrom 1989 sa „samizdatovo“ šírili ilegálne tlačoviny kritizujúce komunistickú stranu. Nám už teda nič nehrozilo, ale považoval som za […]

Pokračovanie článku

Otvorený list ministrovi obrany JUDr. Martinovi Glváčovi: Vaša proti-korupčná linka je fraška

Vážený pán minister, písal som Vám pred viac ako mesiacom list s prosbou o nápravu, ale neodpovedal ste. Naopak, odpovedali mi z Vašej SEKO (vraj Sekcia kontroly, čítaj Sekcia Kocúrkovo), čím vyplynulo, že nemám dúfať, že sa akejkoľvek nápravy dovolám. Sťažoval som sa totiž práve na nich. Predpokladám, že ste nikdy nepoužil vlastnú proti-korupčnú linku. Ak by ste to […]

Pokračovanie článku

Trojhlas – Lasica, Štepka, Suchý – už dnes

Dnes na knižnom veľtrhu Bibliotéka na pódiu Panta rhei o 14:00 uvádzame moju najnovšiu knihu Trojhlas, rozhovory s tromi komikmi, ktorí okrem zmyslu pre humor majú pozoruhodne veľa spoločného: – pracovali úspešne v komickej dvojici, ktorá z rôznych dôvodov skončila – zažili perzekúciu komunistického režimu, ktorú dokázali každý svojou cestou prekonať – […]

Pokračovanie článku

Komu chýba SME-čka?

Mne chýba SME tak, ako ho založil Karol Ježík a tvorili osobnosti ako Marian Leško, či Robo Kotian. Karol zomrel, Marian a Robo zo SME znechutene odišli. Dobre vedeli prečo. Zo SME spotvorená SME-čka SME som považoval vždy za „svoj“ denník, veď som tam publikoval svoje najznámejšie články s veľkou odozvou. Mal som tam blog s potešujúcou návštevnosťou a aj […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

gumurin

Ako to vidím

Štatistiky blogu

Počet článkov: 732
Celková čítanosť: 6271115x
Priemerná čítanosť článkov: 8567x

Autor blogu

Archív

Odkazy