Založ si blog

Hyenizmus Matovičovej selfie-vlády

Už vieme, že tento štát vedie nebezpečný sociopat. A je neúnavný. Ako to už pri takejto diagnóze býva. Jeho odmenou je stála pozornosť verejnosti, pretože on stále mení svoje vyhlásenia. Drží nás v strehu. Vďaka tomu už dnes takmer nikto nevie, čo vlastne platí. Dal vytlačiť státisíce letáčikov k jeho mánii plošného testovania, ktorých obsah prestal platiť krátko po vytlačení. Rozumné upozornenia neúčinkujú. Dobré rady ignoruje. Kritiku nazýva vlastizradou, lebo on verí, že samojediný je našou vlasťou.

Už aj WHO charakterizuje korona-vírus, ako formu virózy a už dávnejšie je jasné, že tzv. smrtnosť má nižšiu, než bežná chrípka (kvôli tomuto údaju bol tento článok administrátorom bez upozornenia a vysvetlenia stiahnutý z hlavnej stránky, preto tu prikladám potvrdzujúci článok z Lekárskych listov). To Igorko neberie vôbec na vedomie a vytiahol monštruóznu vojenskú operáciu na vlastnom národe, ktorá spôsobí viac škody, než užitku. Aby bol svetový. Lebo nikto rozumný sa na to nedal. To nemá z vlastnej hlavy. Iste zabralo aj jeho stretnutie s frau Merkel. Lebo v celej Európe je len jeden blázon, ktorý sa na to šialenstvo dá. A oni to vedia. Keď sa mu to podarí, budú s tým korona-cirkusom môcť vydierať celý kontinent.

Ale aj blázon vie, že na zdôvodnenie takejto obrovskej záťaže celého štátu a jeho občanov (iste odmenenej mega-kšeftom, čo ide do údajne jemu spriatelenej firmičky v Trnave) potrebuje tých občanov nielen nalákať celou škálou sľubov, ale aj poriadne vystrašiť. A náhoda mi prihrala drastický príklad. Hneď to jeho poskokovia zneužili.

Obálka knihy

Obálka knihy

Supy sa živia mŕtvolami

   Táto politická zberba už predviedla asi všetky morálne zlyhania, aké sa dali (ich pandemické plagiátorstvo je len malina oproti tomu ostatnému). Vedia, že odpor voči ich vláde „amatérů a idiotů“ (cit. českého komentátora) narastá. Tak sa neštítia ničoho. Ministerstvo pod vedením náboženského fanatika, aby ulahodilo ego-maniakovi Matovičovi, zneužilo dokonca aj smrť blogera Kmeťa. Za naše dane vyronili takúto krokodíliu slzu: „Ministerstvo zdravotníctva zverejnilo video, ktoré bolo podľa rezortu nakrútené šesť hodín pred jeho smrťou. Ako dôvod zdieľania uviedlo ´preto, lebo veríme, že Jozef Kmeťo chcel varovať čo najviac ľudí, aby si dávali pozor, nepodceňovali opatrenia, neverili dezinformáciam o neexistencii vírusu a správali sa zodpovedne´.“

Čítam dobre: „neexistencia vírusu“??? Čo túto problematiku sledujem, tak som v alternatívnych médiách ani na FCB nenašiel žiadnu takúto pochybnosť. Pochybnosť je o zmysle drastických opatrení pri tzv. pandémii vírusu, ktorého nebezpečie pre ľudské zdravie už aj WH prirovnáva viróze. Ale ministerskí farizeji vedení náboženským fanatikom  bez hanby pokračujú: „´Je nám nesmierne ľúto, že moderátor a redaktor Jozef Kmeťo, ktorý bol infikovaný koronavírusom a ochorel na COVID-19, pred niekoľkými hodinami zomrel. Vyjadrujeme úprimnú sústrasť jeho rodine a blízkym´, uviedlo ministerstvo na sociálnej sieti.“

Vraj „nesmierne ľúto“??! Ale to zatajili, že by ešte žil, keby mu v hlavnom meste prišla zdravotnícka pomoc včas!!! A prešli hanebným mlčaním, že v jeho prípade práve preťažením zdravotníctva nezmyselnými testovacími úlohami RÝCHLA zdravotná pomoc v jeho prípade bola POMALÁ, takže prišli neskoro. Trvalo im to DVE HODINY, hoci vedeli, že on je chronický pacient, ktorý podľa vlastných slov umieral už pred PIATIMI rokmi. Dobre čítate a sami sa o tom môžete presvedčiť v jeho vlastnom texte, ktorý napísal a zverejnil v roku 2015. Takže tie dezinformácie, že blogera Kmeťa zabil Covid šíri za naše peniaze ministerstvo v rukách náboženského fanatika, ktorý podľa už zverejnených názorov dokonca aj v žltej tlači (sic!) dokázal za pár mesiacov naše zdravotníctvo kompletne rozvrátiť. A perlička k tomu: Matovičove ministerstvo uronilo slzu nad blogerom, ktorý ich praktiky v apríli tohto roku exaltovane aj s celým Matovičom odsúdil?!! V strachu, že sa megalomanský nezodpovedný Matovičov experiment s celou krajinou zrúti, už nemajú žiadne propagandistické zábrany…

 

Volanie o pomoc

   A môže to byť všetko ešte inak. Čitateľka Mária, ktorú osobne poznám, na sociálnych sieťach napísala: „Ja som Kmeťa poznala osobne. Už pred 10 rokmi mal veľké ťažkosti s dýchaním! Do toho ešte pridružené choroby kvôli obezite. Média stále klamú, zavádzajú nás! Zdravotný stav sa mu zhoršil a lekári mu povedali, že má koronu, pritom žiadnu nemal!“

Pripomeňme si, že svoju video-spoveď aj podľa ministerstva náboženského fanatika zverejnil šesť hodín pred smrťou. Koronu spomenul možno aj preto, že dúfal, že o to skôr sa dočká pomoci. Ale nedočkal sa, lebo hoci jej oficiálna dostupnosť má byť v rozsahu minút, neprišla celé dve hodiny.

Ale to najpodstatnejšie je, že hyeny selfie-vlády sa takto propagandisticky priživili na človeku, ktorý sa so životom pre inú príčinu, než korona-vírus, rozlúčil už pred piatimi rokmi. Bolo to 8.12.2015 v blogu s nadpisom „Obezita mi vzala všetko“. Tak posúďte sami (citujem originál bez dodatočných opráv preklepov, TU je celý blog):

„Nikdy som nepatril k štíhlym ľuďom, nikdy som sa nemohol pochváliť dokonalou postavou, nebolo mi to dopriate… Vždy som bol „macko“, vždy som patril k tým, čo majú kilá navyše… Dnes zomieram

Ako 15 ročný som už ale bol taký malý „macko“, mohol som mať nejakých 75 kg, tak ma otec zobral na endokrinologické vyšetrenie k jednému staručkému odbornikovi. Vtedy mohol mať ten pán doktor nejakých 65 rokov, keď nie viac. Prehliadol ma a povedal pre mňa veľmi zásadnú vetu, ktorej som vtedy nevenoval pozornosť.  Okrem diéty, ktorú mi vtedy naordinoval povedal, že ak s tým teraz niečo neurobím, tak keď budem mať po tridsiatke, budem mať veĺké problémy… Dnes už viem, že mal pravdu.

Časovaná bomba vybuchla…

Dlho som sa držal tejto váhy, tých 120 kg som si udržal až do môjho 26 roku života. Potom ako blesk z jasného neba, som raz v práci odpadol, ostalo mi zle a tak ma odviezla sanitka. Začala sa mi točiť hlava, mal som neustále závrate, odpadával som, zvracal som, nevedel sa udražať na nohách. Tento stav ma dostal na pol roka do nemocnice, a ďalšieho pol roka som bol doma na maródke. Lekári si mysleli, že mám snáď poškodený mozog, niektorí sa zase domnievali, že som mal tumor na mozgu, až konečne som sa dostal k lekárovi, ktorý mi vyšetril vestibulárny systém, zistil diagnózu a následne som dostal liečbu, ktorá ma vrátila do normálu. Ale to už som mal za sebou rok doma, z toho pol roka v nemocnici a ostatné na dočasnom invalidnom dôchodku. Samozrejme, že sa to podpísalo zase na mojej váhe. Za ten inkriminovaný čas som pribral zo 120 kg na 140 kg, dobre čítate na 140 kg, akoby sa vo mne všetko zbláznilo a ja som začal neúmerne priberať. Dostavili sa k tomu ďalšie zdravotné problémy, váha si pýtala svoje…  Toto priberanie sa najviac podpísalo na mojom srdiečku… Nepravidelný sínosový rytmus ma priviedol ku kardiológovi, k liekom a k problémom, ktoré by som neprial ani najväčšiemu nepriateľovi. Začalo sa mi ťažko dýchať, problémy so srdiečkom ma doslova ničili, nielen po zdravotnej stránke, ale aj na duchu… Dostával som sa do depresií a myslel som, že snáď prichádza posledné obdobie môjho života.

Dnes mám 38 rokov a vážim neuveriteľných 180 kg, keď nie viac… Popravde neviem, nemám sa kde odvážiť.

Obezita mi zobrala všetko…

Blížim sa k smrti.

Priberám stále… Mám pocit, že priberám už každý týždeň o jedno kilo, sám sebe sa hnusím. Moje srdce mi dáva každý deň vedieť, že som veľmi silný, a že už nevládze „ťahať“. Ťažko sa mi dýcha, sú dni, keď ma akoby dusí, nemôžem sa nadýchnuť, ako by ma tlačilo na srdci. Pomoci sa nemôžem dovolať, pritom som už prosil aj môjho obvodného lekára o nejaké riešenie môjho stavu. Jeho odpoveď bola, že nevie, aj keď tomu nebudete veriť, ale toto je jeho odpoveď na moje „volanie o pomoc“… Viem, že zrejme mi už veľa času neostáva, tým že priberám, príde deň, kedy mi srdce vypovie službu a ja zomriem. Mám 42 rokov a moja budúcnosť je neistá, ak sa doslova nestane zázrak, meno Jozef Kmeťo bude vyryté už len na náhrobnom kameni. Preto som sa rozhodol takto otvorene napísať tento článok, aby bol akýmsi posolstvom pre vás všetkých, ktorí máte problém s nadváhou, robte s tým niečo pokiaľ je čas, lebo keď budete na tom tak ako som ja teraz, bude ťažko s tým niečo robiť. Splňte si svoje sny, túžby, žite svoj život naplno, lebo tam kam idem ja, už niet si čo užívať…

Jozef Kmeťo“

 

Ukážka z knihy Koronavírus ako terorizmus, vydanej v limitovanom náklade v spolupráci s internetovým rádiom InfoVojna.sk.

Únosy detí na Ukrajine? Ako funguje „double standard“. . .

03.06.2023

Na Západe je známy aj výraz „double standard“, kedy určité kritériá sú na jedných aplikované, na iných nie. A dobre vedia, čo to znamená. Vo Vietname Američania najskôr barbarským bombardovaním civilných cieľov narobili tisíce sirôt a potom ich asi 3 300 odviezli z Vietnamu, z čoho boli aj súdy s podozrením na ÚNOS! Ale nikomu nenapadlo vydať kvôli tomu na [...]

Náckovia na Slovensku?

02.06.2023

História sa opakuje. Zvlášť, keď jej niekto pomôže. Mnoho príslušníkov SS utieklo po II. svetovej vojne z Európy za výdatnej pomoci ilegálnej siete Odessa, ako o tom píše Frederick Forsyth v knihe „Spis Odessa“ a významnou prestupnou stanicou bol aj Vatikán! Viacerí sa usadili v USA a Kanade, kde nie je dodnes nacizmus považovaný za zločinnú ideológiu (??!). [...]

Predvolebná reinkarnácia, či prekabátenie Matoviča a jemu podobných

29.05.2023

História sa opakuje. Po Novembri 1989 sa viacerým komunistickým poskokom podarilo reinkarnovať do novej doby. Žiarivým príkladom je Ján Štrasser, profesionálny komunistický vriťolezec (viď výber „Nám s úsmevom sa kráča… The best of KSS & KSČ“, kde mu patrí čelná pozícia medzi autormi komunistických „častušiek“), ktorý dvakrát podpísal Antichartu. [...]

Polícia / Policajná páska / Policajné auto /

Hádka dvoch mužov v obci Dlhá nad Váhom sa skončila vraždou

25.04.2024 11:28

Motív a všetky okolnosti prípadu sú predmetom ďalšieho vyšetrovania.

Český predseda vlády Petr Fiala.

Ďalší odchod z Fialovej vlády: končí ministerka pre vedu a výskum

25.04.2024 11:07

Ministerka pre vedu a výskum nemala vlastné ministerstvo, ale len úrad s niekoľkými zamestnancami.

France Moulin Rouge

Ostalo len LIN ROUGE. Vrtuľa legendárneho mlyna na streche parížskeho kabaretu sa zrútila

25.04.2024 09:29

Svetoznámy kabaret je jednou z tamojších najnavštevovanejších turistických atrakcií.

izrael, hamas, zbrane

Hamas zloží zbrane, ak vznikne palestínsky štát, povedal predstaviteľ hnutia

25.04.2024 09:16

Hnutie Hamas vládne od roku 2007 v Pásme Gazy.

gumurin

Ako to vidím

Štatistiky blogu

Počet článkov: 732
Celková čítanosť: 6301298x
Priemerná čítanosť článkov: 8608x

Autor blogu

Archív

Odkazy